niedziela, 10 sierpnia 2014

little white lace dress

Lato nie daje nam odetchnąć, a pogoda za oknem wręcz zmusza nas do aktywnego spędzania czasu. Kłóci się to niezmiernie z moją leniwą naturą, ale dziś postanowiłam coś dla was przygotować. 
Mój styl nie należy do przeciętnych i nie wszystkie moje ubrania znajdziecie w modowych gazetach, jednakże tą nietypową część mojej garderoby lubię chyba najbardziej. Zdaję sobie doskonale sprawę z tego, że mój dzisiejszy strój nie każdemu przypadnie do gustu, bo ''babcine'' łaszki, choć modne, nie każdy lubi ;) Postawiłam więc na koronkową sukienkę w kolorze ecru, którą szczęśliwie udało mi się dorwać w jednym z SH. Skradła moje serce od pierwszego wejrzenia i bez wahania postanowiłam ją kupić. 
Z początku nie do końca wiedziałam z czym ją nosić, ale szybko znalazłam do niej odpowiednie zestawienie. Czarne szpilki? Ja jestem na tak!








 



                                     







(Sukienka- KappAhl,  Buty- Nelly.com,   Naszyjnik- DIY,  Zegarek- SH,   Torebka- SH)

Koniecznie dajcie znać jak wam się podobało :)




22 komentarze:

  1. Sukienka przesłodka, a czarne szpilki dodają elegancji stylizacji.
    Ja jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta sukienka, jak dla mnie pasowałaby równie dobrze do białych conversów. Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, masz niesamowity typ urody, taki oryginalny! Piękna stylizacja, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakich sztucznych rzęs używasz? wyglądasz ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :)
      Od kilku miesięcy używam tylko rzęs firmy Ardell i przeważnie jest to model Demi Black albo Demi Wispies :]

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, lecz zamiast szpilek dałbym jakieś buty na płaskim obcasie w stylu kawaii.

    http://bartsdaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja mimo, że sukienka raczej nie w moim stylu :)

    obserwujemy?:) http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. okulary mam z h&m :)

    przeurocza sukienka! cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka przepiękna, sama bym się na taką skusiła ;)

    zapraszam
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku! Jesteś taka śliczna *__* I zestaw piękny po prostu cudo!
    Zapraszam: http://bailarina-de-color.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne polączenie :) sukienka jest spoko, bardzo ładnie w niej wyglądasz. jednak jest to jedna z tych rzeczy, które podobają mi się na kimś, lecz sama siebie w tym nie wyobrażam :D

    http://greruta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka *.* a blog bardzo ciekawy . Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://alex2708.blogspot.com/ (Krótki opis
    Lexi jest demonem jej, życie jest idealne, ma kochającą rodzinę, przyjaciół, cieszy się szacunkiem demonów, jest piękna i mądra. Lecz coś zmieniło jej życie. Kim jest tajemniczy chłopak? W jakich okolicznościach się tu pojawił? Czy miłość przezwycięży wszystko?)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowny gust. Bardzo podobny do mojego ja, także ubieram się tak, ale jestem kolorową osobą :)
    www.omenayao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia i cudowne tatuaże <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jesteś piękna <3 Mój ideał Kobiety. Blog zapowiada sie niesamowicie ciekawie bede częscie wpadać chce wiedzieć jak sie rozwija i rozkręca:)
    Pozdrawiam Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie masz pojęcia jak miło mi czytać tak cudowne słowa. Bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  15. jak zrobiłaś taki szablon? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne tatuaże, wstaw kiedyś jakieś zdjęcie gdzie lepiej je widać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest at sukienka c: Do twarzy Ci w koronce. Poza tym świetny blog. Podoba mnie się jak go prowadzisz :)

    OdpowiedzUsuń