sobota, 25 października 2014

young again

Przez ostatni tydzień pogoda była tak tragiczna, że zaczęłam wątpić, iż uda mi się zrobić jakąś notkę. Deszcz, temperatura krążąca wokół zera i ta szaruga sprawiły, że praktycznie dzień w dzień po powrocie ze szkoły kładłam się spać. Do tego wszystkiego doszła kontuzja kręgosłupa, która też sprawiła, że praktycznie wszystkiego mi się odechciało. Ale dzisiaj budząc się i patrząc przez okno na to piękne słoneczko, aż nie mogłam się powstrzymać, coby się nie uśmiechnąć.
Nie mogę uwierzyć, że mamy już koniec października. Wiedziałam, że w czwartej klasie czas będzie leciał, ale nie spodziewałam się, że aż tak szybko. Zaraz próbne matury, studniówka i nim się obejrzę, skończę szkołę. To co najmniej przytłaczające i nie zostaje mi nic innego, jak wziąć się solidnie za naukę.
Tak w ogóle to zauważyłam, że wiele osób pyta mnie o to, jak udało mi się schudnąć. Wierzcie mi lub nie, to nie był zamiar celowy. Nie stosowałam żadnych diet, nie ćwiczyłam. Ja nawet tego nie chciałam. Moja utrata wagi to efekt uboczny stresu i niektórych nieprzyjemnych sytuacji, z jakimi miałam do czynienia. Także chcę sprostować i podkreślam, że nie odchudzam się i nie zamierzałam tego robić.






kurtka- SH
spodnie- Pieces
buty- McArthur
sweter- New Look


7 komentarzy:

  1. Ech, u mnie dziś tak zimno, że zaczęłam szukać czapki i rękawiczek, Słonka też nie widziałam niestety :/ Szkoła średnia to moim zdaniem jeden z najlepszych okresów życia, mi 3 lata liceum minęło niesamowicie szybko, nie mówiąc już o samej klasie maturalnej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobisz wpis o włosach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo lubię Twoją urodę! Trafiłam na Twojego bloga przez przypadek, w trakcie przerwy w trudnej pracy tworzenia strony internetowej i - wow, zakochałam się! Czytając akapit odnośnie odchudzania byłam zszokowana bo zaglądnęłam parę postów wstecz i szczerze - albo jestem naprawdę ślepa - ale wciaż wyglądasz świetnie! Mam nadzieję też niedługo załatwić sobie tak uroczo płaski brzuszek. ~ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia i outfit!
    http://co-zycie-pokaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda za oknem to masakra !
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń