piątek, 30 października 2015

SHEIN- Wyniki rozdania!

Dobry wieczór!
Notka będzie krótka, bo nie mam za dużo do pisania i opowiadania. Od wczoraj nic wielkiego się nie wydarzyło, a ja wpadłam tylko z obiecanymi wynikami rozdania :)
Wybór był ciężki. Nie spodziewałam się aż takiego zainteresowania i tak wielu pomysłowych i kreatywnych komentarzy. Dziękuję wam za tak liczne zgłoszenia i podsunięcie fajnych pomysłów na filmy  :) Z wielu z pewnością skorzystam i wiele wzięłam pod szczególną uwagę. Ze względu na ogromną rozterkę, zwycięzcę wyłoniłam poprzez losowanie, dzięki czemu każdy miał równe szanse, a ja miałam trochę ułatwioną sprawę. 
Zatem żeby nie przedłużać, chciałam serdecznie pogratulować Kasi Gocek, która okazała się szczęśliwym zwycięzcą mojego pierwszego rozdania :)
Katarzyno, jeśli to czytasz, oczekuj proszę na maila ode mnie ze wszystkimi szczegółami :)

Z mojej skromnej strony to tyle. Dla mnie była to czysta przyjemność i jeszcze raz ogromnie wam dziękuję za miłe słowa i zainteresowanie. Następne rozdanie pewnie już niebawem, więc będę was na bieżąco ewentualnie informować.
Ponad to przypominam o specjalnym 35% rabacie na zakupy w SHEIN na kod HW35. Warto skorzystać, bo z tego co dziś widziałam, do sklepu przybyło sporo fajnych nowości. 

Buziaki i do następnego!



P.S. Późnym wieczorem zapraszam na nowy film :)

8 komentarzy:

  1. Wow ale ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny elf :3

    Gratulację dla Kasi :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz. No i gratuluje wygranej osobie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, kocham twoje filmiki mam nadzieje że będzie ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna charakteryzacja :)

    lukrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz nieziemsko :) fajnie by było jak by udało nam się kiedyś stworzyć razem jakąś bajkową sesję zdjęciową :)

    pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń