niedziela, 2 listopada 2014

call me Wednesday

Wiem, że Halloween było w piątek. Wiem, że nie specjalnie to święto obchodzone jest w naszym kraju. I wiem, że się spóźniłam, ale chrzanić to. Jak wspominałam kilka notek wcześniej, uwielbiam ten dzień choćby ze względu na sam klimat, który można wtedy poczuć. Wszystko wówczas nabiera ''smaku''- powrót wieczorem do domu, księżyc, który nawet nie jest w pełni, świeczki na oknie. Wszystko! Patrząc na mnie, nie trudno stwierdzić, że są to zdecydowanie moje 24 h. 
Niestety, w Polsce (przynajmniej jak na razie) nie jest to dzień za specjalnie celebrowany. Starszyzna stara się na swój sposób z nim walczyć- w końcu jak można cieszyć się ze śmierci i bawić w przeddzień Wszystkich Świętych? No jak można tak grzeszyć?! (Śmieję się oczywiście, ale to głównie dlatego, że jestem niewierząca ). W każdym bądź razie wszyscy wiemy jak to u nas wygląda. W tym roku, z bólem serca, ale nie obchodziłam Halloween za szczególnie. Nie przebierałam się, nie imprezowałam, ale spędziłam ten wieczór równie wspaniale. Dlatego, aby nie wyjść na rozgadaną hipokrytkę, Halloweenową notkę robię dzisiaj- dwa dni po terminie. 
Wiele razy słyszałam, że bez przebierania się, wyglądam jak członek Rodziny Addamsów. Domyślam się, że za każdym razem miał być to pojazd i apel ''WEŹ TY DZIEWCZYNO COŚ ZE SOBĄ ZRÓB'', ale ja odbieram to jako czysty komplement. Rodzina Addamsów to jeden z moich ulubionych filmów fabularnych, a same postaci przebijają wszystko. Dlatego też, kolejny rok z rzędu postawiłam na Wednesday. Myślę, że z nią utożsamiam się najlepiej. 


 






sukienka- River Island
buty- H&M



21 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że bardzo ci pasuje ten strój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Jakie piękne te zdjecia *o*
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no w końcu nowy wpis!
    uwielbiam! :D świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się zdjęcia i świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja :) masz piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tak niesamowitą urodę,że aż brakuje mi słów! Przepiękna! http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, całość jest taka spójna, czysta :) zazdroszczę wyszukanego stylu. Zdradź mi jakiego bronzera używasz i gdzie kliknąć aby Cię śledzić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      nie mam pojęcia co to za bronzer, jakiś byle jaki kupiony w chińczyku :D
      obok jest taki przycisk ''dołącz do tej witryny" :)

      Usuń
  8. Jakiego aparatu używasz? :) Co do "przebrania" to zaiste dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kreski Ci wyszły <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle zjawiskowo :*
    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz instagtama? Chetnie ogladalabym wiecej twoich zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie są twoje ulubione lumpeksy w Chrzanowie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokazesz kilka propozycji fryzur na długich włosach? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spokojnie za dobrych parę lat na pewno będzie obchodzone ;)
    ja mieszkam w Anglii tu jest obchodzone ale nie z taka silą jak w Ameryce ;)
    wszyscy przebierają się , dzieciaki biegają po domach i zbierają cukierki
    jedyny minus to domy nie są fajnie przystrojone co 15 dom ma jedynie dynie wystawiana przed wejściem
    i tyle :<
    super stylizacja pozdrawiam i zapraszam do mnie xx

    śliczna stylizacja wyglądasz w niej cudownie
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://vanilla-night.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, mam niemal identyczną sukienkę :) ( moja jest lekko rozkloszowana)
    Masz przepiękne włosy i mega ciekawy styl!

    Pozdrawiam!
    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń