niedziela, 9 listopada 2014

sweater weather

Jaka szkoda, że ta piękna pogoda, która towarzyszyła nam przez ostatni tydzień tak strasznie się zmieniła. Nie miałam nic przeciwko chodzeniu do szkoły w samym swetrze, na prawdę. Jednakże idzie zima, a to w cale nie sprawia, że czuję się gorzej. Szczerze? Możecie uznać, że jestem nawiedzona, ale nie mogę się do czekać aż (o ile w ogóle) spadnie śnieg. To jest ten fajny czas, kiedy budzisz się w weekend o godzinie dwunastej w południe, patrzysz za okno i cieszysz się, że leżysz w łóżku, bo wiesz, jak bardzo pizga za oknem. Nie wiem jak wy, ale ja to uwielbiam.
Poza tym wielkimi krokami zbliżają się próbne matury. Nie wiem, czy tylko u mnie to tak wygląda, ale im bliżej tych dni, tym ja staję się bardziej leniwa. Po prostu jak na ironię. Obudzę się do nauki pewnie dzień przed, a później będę płakać, że nie zdałam. Cała ja.
Po raz kolejny nie udało mi się stworzyć takiego outfitu, jaki bym chciała. Chyba zaczynam wychodzić z wprawy, albo to to moje skrajne lenistwo. Nie chcę obiecywać, że następnym razem będzie lepiej, bo to wyjdzie w praniu.








28 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie piękne! :o

    dianaashe.blogspot.come

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku :) Musisz napisac post jak robisz tego cudownego koka - proszę! *o*
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kok *_*
    Pozdrawiam,Roksana

    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. No szkoda, że pogoda się psuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dwojga "śnieg" i "szara, jesienna pogoda" tez jednak wybieram śnieg i zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę też takie długie włosy! *o* Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek swietny :) bardzo fajnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ze związanymi i rozpuszczonymi świetnie to wyszło! jesteś przepiękna i świetna stylizacja:) a sweterek to w ogóle miszcz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, szczególnie pierwsze. :) Masz piękne włosy, take długie i przede wszystkim kolor idealnie do Ciebie pasuję. Stylizacja w 2 zamyśle bardziej mi się podoba. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój sweter jest genialny! Sama ostatnio się za takim rozglądam.

    OdpowiedzUsuń
  11. dodaj post o swoich kosmetykach ktorych uzywasz , o makijazu dziennym <3 prooosze !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny outfit <3
    I śliczna jesteś :)
    http://stylejodi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pierwszym zdjęciu dałaś taki mocny retusz, że jesteś nie podoba do siebie :D
    Co do matury itd, ja w ostatnim roku jak się uczyłam to właśnie kompletnie nie miałam na nic ochotę, byłam tak rozleniwiona :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo mi się nasunęło odnośnie pierwszego zdjęcia, masakra ;d

      Usuń
  14. chodzisz do technikum hotelarskiego? ja też chcę iść na hotelarstwo, ale zastanawiam się między liceum a technikum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie lepiej iść do technikum. Bo oprócz kształcenia podstawowego czyli chemia, fizyka itp, masz przedmioty zawodowe, które przygotowują Cię do egzaminów na kwalifikacje zawodowe, przez co oprócz matury, będziesz mieć jeszcze kwalifikacje i tytuł technika, oraz certyfikaty z praktyk itp = więcej doświadczenia, więcej możliwości. A po liceum masz tylko mature i obowiązkowo musisz iść na studia, bo ciężko o pracę.

      Usuń
  15. Jejku, jakaś Ty śliczna! A włosy- moje marzenie. Z wielką przyjemnością będę zaglądać częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zrobiłaś koka?

    OdpowiedzUsuń
  17. pokażesz jak robisz takiego koka ?

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie kupiłaś swoje ubrania które są na tych zdjęciach odpisz proszę

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie robiłaś te zdjęcia ? potrzebuje takiego tła :* z góry bardzo dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. zaslugujesz na zdecydowanie wiecej obserwatorow !!!
    http://likeapearlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. skąd buty?? mozesz pod postami pisać skąd pochodzą dane ciuchy ?

    OdpowiedzUsuń